هیئت رهپویان ولایت

دانشگاه علوم اسلامی رضوی

هیئت رهپویان ولایت

دانشگاه علوم اسلامی رضوی

هیئت رهپویان ولایت

امام خامنه ای :
هیئت یعنی تجمع عواطف پاک بر محوریت شخصیت حسین بن علی علیه السلام.

طبقه بندی موضوعی

دلم هوای تو کرده شه خراسانی

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ


دلم هوای تو کرده شه خراسانی
چه می شود که بیایم حرم به مهمانی
دلم زکثرت زشتی بریده آقاجان
عنایتی که بیایم تویی که درمانی
مرا وگریه شبی در حریم تو کافی است
رفیق گریه ی من،گریه های طوفانی
رفیق مایی و حالی زما نمی پرسی
تو در بهشتی و ماهم اسیروزندانی
بیا و زندگی ام را چنین مهیا کن
که پیش پای تو آقاشوم قربانی
تمام آنچه که دادی مرا،زکف دادم
ببین که دشت پر از گل شده بیابانی
چه می شود که قیامت بگویم این جمله
دلم هوای تو کرده شه خراسانی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۵
هیئتی ولایی

نظرات  (۴)

۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۶ طلبه ی ولایی
وبلاگ خوبیه ولی اگه مداحی های حسین کمالی رو بذارین بهتر میشه این وبلاگ عجین بشه با صدای کمالی قشنگتر.فقط حیدر امیر المومنین است. یا حق
http://shahrakshahed.blogfa.com/post/556
فایل تصویری مراسم شیرخوارگان حسینی
بهئ روزم با عمریه
منتظر حضور همه رفقا هستم
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۸ ... خادم الزهرا
سلام

ازچشمش افتاده ام
میدانم...
اما
هنوز
آقایی در قنوت هایش میگوید :
ربنا شیعتنا منا...
انشالله روزی در سپاه آقایمان انتقام میگیریم هم انتقام مردم مظلوم و هم انتقام سیلی مادر ...
-------
با مطلب جدید بروزیم / منتظر حضور و نظرتان هستیم
ببخشید شما دانشگاه رضوی مشهد درس میخونید ؟؟؟؟؟؟؟؟
------------
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی